انجام پروژه های اندروید
نوشته شده توسط : poroje

انجام پروژه های اندروید

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ا

انجام پروژه های اندروید ، ارائه خدمات برنامه نویسی با اندروید ، طراحی اپلیکیشن با اندروید ، برنامه نویسی موبایل ، سفارش پروژه اندروید (Android) خود را به صدها متخصص حرفه ای متلب پروژه بسپارید و با کیفیت عالی سفارش خود را تحویل بگیرید.

اندروید چیست؟

اندروید یا Android یک نرم افزار، سیستم عامل است که توسط شرکت گوگل ساخته شده و در دوره های زمانی نسخه های جدید آن با پیشرفت های چشمگیری عرضه می‌شود در ابتدا سیستم عامل اندروید تنها بروی تلفن های هوشمند اندرویدی پیدا می‌شد. ولی هم اکنون ساعت ها، تلویزیون ها و بسیاری دیگر از دستگاه های هوشمند از این سیستم عامل بهره می‌گیرند و این سیستم عامل به پرهوادار ترین سیستم عامل موجود تبدیل شده است!امروزه تمامی سازمان دولتی و خصوصی و حتی شرکت های بزرگ و کوچک برای توسعه دادن محیط تجاری خود نیازمند طراحی نرم افزار اندرویدی می باشند.

نرم افزارهای اندروید امروزه باعث گسترش سود تجاری بسیاری از شرکت ها و آسان شدن روابط خرید و فروش شده است با توجه به اینکه امروزه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی نیاز اصلی در دنیای کسب و کار و تجارت الکترونیک می باشد استفاده از نرم افزار اندروید و طراحی نرم افزارهای اندرویدی بسیار گسترش یافته است اندروید به دلیل ماهیت ساده ای که در سیستم عامل خود دارد به محبوب ترین زبان  تولید موبایل در دنیا تبدیل شده است که حتی  شرکت های بزرگ تجاری دنیا مانند سامسونگ و الجی نیز  از این سیستم عامل بر روی گوشی های تلفن همراه خود استفاده میکنند که نشان از اهمیت این  سیستم عامل دارد امروزه تمام شرکت ها ، مراکز تجاری و حتی تفریحی از اندروید و اپلیکیشن هایی که برپایه آن طراحی و ساخته میشود برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی ، ارائه خدمت به مشتریان و بازاریابی استفاده میکند یک کاربر عادی و معمولی با نصب چندین برنامه اندروید به راحتی میتواند تمام نیازها و خواسته های خود را در کسری از ثانیه برطرف نماید.

متلب پروژه چه نوع پروژه های اندروید را میتواند انجام بدهد؟

انجام پروژه های اندروید استودیو

انجام پروژه برنامه نویسی اندروید

انجام پروژه با نرم افزار اندروید

طراحی اپلیکیشن با اندروید

انجام پروژه AIDE با اندروید

انجام پروژه فون گپ PhoneGap

انجام سفارش پروژه آنریل Unreal

انجام پروژه بیسیک فور اندروید B4A

 

اهمیت استفاده از اندروید در چیست؟

اهمیت استفاده از برنامه های طراحی شده با اندروید به قدری می باشد که میتوان گفت هیچ کسب و کار یا پلتفرمی را نمیتوان بدون استفاده از اندروید موفق دانست اندروید به عنوان محبوب ترین سیستم عامل تلفن های همراه ساخت شرکت گوگل معرفی میشود و هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده میشود با استفاده از اندروید میتوان برنامه های مختلف برای کسب و کار خود طراحی کنید و مشتریان هدف خود را به سمت خود جذب نمایید هدف از طراحی اپلیکیشن های اندرویدی ساده کردن امور کاری یک شرکت یا سازمان می باشد استفاده از برنامه های اندروید علاوه بر کاهش وقت و زمان برای مشتری باعث افزایش رضایت مندی کاربران نیز خواهد شد. امروزه در حدود ۸۰ درصد گوشی های تلفنی همراه از این سیستم عامل پشتیبانی میکنند اهمیت اندروید به دلیل سادگی و محیط کاربری بسیار جذاب آن می باشد در حال حاضر اندروید امروزه کاربردهای بسیار فراوانی در حوزه های مختلف دارد طراحی و ساخت انواع اپلیکیش و نرم افزار کاربردی که قابلیت اجرا بر روی موبایل و گوشی های تلفن همراه داشته باشند از ویژگی های زبان اندروید می باشد.

 

کاربردهای اندروید

    قابلیت پیاده سازی انواع برنامه های کاربردی
    طراحی انواع تلویزیون های مبتنی بر اندروید برای کاربری آسان
    طراحی ساعت های هوشمند
    قابلیت طراحی و توسعه برنامه های بازی و کنسول اندرویدی
    طراحی و توسعه عینک های هوشمند اندرویدی
    توانایی طراحی انواع خانه های هوشمند و کنترل لوازم خانگی

 

فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه سی پلاس پلاس

انجام پروژه دانشجویی ویژوال استودیو

سفارش پروژه پایتون

سفارش پروژه سی شارپ

انجام پروژه برنامه نویسی جاوا

انجام پروژه نرم افزار R

انجام پروژه دانشجویی sql

سفارش پروژه متلب

انجام پروژه ویژوال بیسیک

 

چرا پروژه اندروید خود را به متلب پروژه واگذار نماییم؟

موسسه متلب پروژه “مرجع تخصصی انجام پروژه اندروید استودیو “در کشور است که با کسب تجربه ده ساله و بهره‌گیری از اساتید مجرب می‌تواند پروژه شما را به شکلی مطلوب تحویل بدهد. ما با کسب دانش کافی در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی اندروید تمامی نیازهای شما در این حوزه را درک کرده ایم و عملا پروژه ای نیست که نتوانیم انجام بدهیم کسب این تجربه گران ها تنها با اعتماد مشتریان و استمرار در انجام سفارشات بدست آمده است فقط کافیست یک بار امتحان کنید تا کیفیت در انجام کار را مشاهده نمایید، رسالت متلب پروژه انجام سفارش به صورت پروژه محور با همراهی کاربر است که با ارائه آموزش های مرحله به مرحله از ابتدا تا انتهای سفارش به صورت کامل دانشجو در روند انجام پروژه خود قرار میدهد و دیگر نیازی به موسسات و سایت های دیگر نخواهد داشت.

 

نحوه گزینش بهترین مجری برای پروژه اندروید :

از آنجایی که متلب پروژه به صورت تعامل بین کارفرما و مجری فعالیت می نماید تمام پروژه های اندروید ارسالی از طریق کانال های مربوطه برای مجموعه مجریان ارسال میشود در سیستم مناقصه ای ایجاد شده کارشناسی که کمترین قیمت را برای مشتری اعلام می نماید به عنوان مجری انجام کار انتخاب شده که علاوه بر درجه علمی مناسب باید داری تجربه بالایی هم باشد. ما نهایت دقت را در انتخاب مجریان (کارشناسان) بکار می بندیم تا خیال کاربر از انجام سفارش به صورت کاملا مطلوب راحت باشد‌.

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


ن سفارش پروژه در موسسه متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه اندروید توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه اندروید براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه اندروید توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

نحوه سفارش پروژه اندروید به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های اندروید خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نمایید برای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه اندروید به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای انجام پروژه اندروید با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه اندروید به چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه اندروید را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با ۲۰۰ استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه اندروید به چه صورت است ؟

با توجه به تجربه ۷ ساله متلب پروژه در انجام پروژه های اندروید و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.

هزینه انجام پروژه اندروید با توجه به زمان آن چقدر است؟ چگونه از تضمین قیمت پروژه در متلب پروژه مطمئن شویم؟

هزینه انجام پروژه اندروید با توجه به زمان و حجم پروژه متغیر است. با این وجود در متلب پروژه بهترین قیمت ممکن را با توجه به کیفیت انجام آن به شما ارائه می دهیم.

     سفارش پروژه (رایگان)
    دسته بندی ها
    لیست پروژه ها
    راهنمای سایت

hamiworks
انجام پروژه اندروید استودیو (Android Studio)
انجام پروژه برنامه نویسی اندروید

بهترین فریلنسرهای پروژه اندروید را به راحتی انتخاب کنید

حامی ورکس مرجع فریلنسرهای ایران می باشد. پروژه برنامه نویسی اندروید خود را به راحتی برون سپاری کنید و برای انجام آن به صورت موقت نیروی متخصص استخدام کنید.
Your browser does not support the audio element.
فریلنسر برنامه نویسی اندروید
با پیوستن به مجموعه بزرگ حامی ورکس
به عنوان فریلنسر برنامه نویس بصورت دورکاری کسب درآمد کنید
کارفرمای پروژه برنامه نویسی اندروید
پروژه های زبان برنامه نویسی خود را به راحتی برون سپاری کنید و
با خاطری آسوده فریلنسر استخدام کنید

با ظهور گوشی و تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی خیلی زود به خاطر در دسترس بودن و از همه مهمتر همراه بودن، نیاز به انجام کارهای مختلف و روزمره با این وسیله برای ما بیشتر شد. کم کم گوشی های بروزتر با معرفی سیستم عامل تخصصی اندروید شکل جدیدتری به خود گرفتند و انجام کارهای پیچیده تر برای ما آسان شد. نرم افزار و اپلیکیشن های اندرویدی خیلی زود جای خود را در کارهای روزمره ما باز کرد، که نیاز است تا برای ایجاد یک برنامه اندرویدی، یک پروژه اندروید را به درستی انجام دهیم. در ادامه بحث کاملی از سیستم عامل اندروید و روش های انجام پروژه اندروید را برای شما شرح خواهیم داد.
معرفی سیستم عامل اندروید

اندروید یک سیستم عامل موبایلی است که توسط مجموعه گوگل گسترش، معرفی و بروزرسانی می شود. اندروید در اصل بر پایه یک نسخه اصلاح شده لینوکس است که به صورت متن باز ارائه می شود و کاملا رایگان است.  سیستم عامل اندروید از سال 2011 به عنوان پر استفاده ترین سیستم عامل موبایلی شناخته شده است و از سال 2013 هم پرکاربردترین سیستم عامل برای تبلت ها بوده است. تا قبل از این اندروید را فقط برای تلفن همراه می شناختیم ولی اکنون بیشتر در بخش های دیگر هم فعال شده است که شامل تلویزیون اندروید، اندروید خودرو و گجت های پوشیدنی و سلامت مثل ساعت هوشمند است. مانند یک سیستم عامل تحت رایانه های رومیزی، اندروید هم به عنوان یک نرم افزار کامل برای گوشی بحساب می آید که با استفاده از آن می توانیم تقریبا تمام کارهایی که در ویندوز انجام می دهیم را با آن هم اجرا کنیم.
بررسی ویژگی های اندروید

واقعا چه ویژگی هایی باعث شده است تا یک سیستم عامل مانند اندروید به این صورت شاهد پیشرفت و ارتقاء منظم باشه و با میزان محبوبیت بالا و بدون رقیب در صدر سیستم عامل های موبایلی قرار بگیرد؟ برخی از ویژگی های مهم و امکانات اصلی که این سیستم عامل به ما و توسعه دهندگان می دهد شامل:

    پشتیبانی از تمامی اتصالات و تکنولوژی های مورد نیاز مانند بلوتوث، وای فای،GSM/EDGE CDMA EV- DO
    پشتیبانی از فرمت های صوتی و تصویری رایج شامل MPEG-4, H.264, MP3, AAC, AMR, JPEG PNG, GIF
    ارسال انواع پیغام های متنی و فرامتنی مانند SMS یا همان پیامک و همچنین MMS و XMPP
    مرور آسان وب با مرورگر داخلی اندروید همراه با پشتیبانی فریمورک Webkit
    پشتیبانی از بانک اطلاعاتی SQLite برای مدیریت و ذخیره سازی داده
    پشتیبانی از سخت افزارهای مورد نیاز یک تلفن همراه مانند دوربین، GPS، انواع حسگرهای بکار رفته در گوشی
    پردازش کلیه تصاویر و فایل های گرافیکی با استفاده از فناوری OpenGL برای داشتن کیفیت بهتر
    پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی محبوب جاوا که می توان گفت تمام اپلیکیشن های اندروید با زبان جاوا ساخته می شوند.

برای انجام پروژه اندروید باید با زبان جاوا آشنا شوید که البته لازم هست برای کسب آموزش کامل برای یادگیری زبان جاوا با آموزش پروژه محور فرادرس آشنا شوید.
پروژه اندروید با اندروید استودیو

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


در ابتدا برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان اندروید، شرکت گوگل نرم افزار Eclipse را معرفی کرده بود و از آن پشتیبانی می کرد و بعدها استفاده از ابزار اختصاصی خود یعنی اندروید استودیو را به برنامه نویسان پیشنهاد داد تا از قابلیت های کلیدی و مهم آن برای انجام پروژه اندرویدی استفاده کنند.
نرم افزار اندروید استودیو در سال 2013 توسط گوگل معرفی شد و محیط برنامه نویسی آن براساس نرم افزار جت برینز طراحی شده و به طور اختصاصی برای اندروید بهینه سازی شده است. این برنامه را می توان بر روی ویندوز، مک و لینوکس نصب کرد و برای ساخت پروژه android و انجام پروژه های برنامه نویسی از آن استفاده کرد.
این برنامه در کنار ویژگی های مهم خود از زبان های برنامه نویسی متعددی برای اجرا پروژه های اندرویدی پشتیبانی می کند که شامل زبان های برنامه نویسی جاوا، C++، زبان GO ،Clion ،Intellij است و از نسخه ی 3 به بالا از زبان Kotlin هم پشتیبانی می کند.
بعد از تکمیل و اجرای پروژه اندروید خود با اندروید استودیو، می توانید اپلیکیشن ساخته شده را در فروشگاه رسمی گوگل یعنی Google Play منتشر کنید.
معماری سیستم عامل اندروید

معماری اندروید از چند لایه مختلف ایجاد شده و هر لایه از لایه سطح زیرین خود استفاده می کند. البته لایه ای بودن معماری ها بخاطر این است که تا کار کاربران و برنامه نویسان آسان تر باشد و پیچیدگی های سیستم عامل و سخت افزار را کاهش دهد. برای اینکه بتوانید پروژه نویسی اندروید را شروع کنید باید کار با این لایه ها را فرا بگیرید. در این معماری همانطور که اشاره شد هر لایه از سرویس های لایه های زیرین خود استفاده می کند، لایه های اصلی شامل :

    لایه اپلیکیشن ها Application and Widgets
    لایه چارچوب برنامه ها Application Framework
    لایه اندروید در زمان اجرا Android Runtime
    لایه کتابخانه های اندروید Libraries
    لایه هسته لینوکس Linux Kernel

در این مدل لایه بندی پایین ترین لایه هسته ی لینوکس است که اندروید بر پایه آن ساخته شده ، لایه ی کتابخانه، شامل کتابخانه های اختصاصی با کدهای زبان C و C++ است که برای یک سخت افزار با معماری خاص کامپایل و اجرا شده است.
لایه ی اندروید در زمان اجرا دارای ماشین مجازی دالویک و کتابخانه های هسته ی جاوا است و برنامه های کاربردی اندروید با جاوا نوشته و برنامه نویسی شده اند.
در لایه ی چارچوب برنامه، قابلیت های برنامه های اندرویدی معرفی شده اند که کلیه ی کارهای مربوط به مدیریت برنامه ها در این لایه انجام می شود.
و در آخر لایه اپلیکیشن ها بالاترین لایه است که کاربران تنها با همین لایه سروکار دارند و از اندروید فقط همین لایه و محیط آن را می بینند. تمامی نرم افزارهایی که کاربر با آنها کار می کند در این لایه قرار می گیرند.
طراحی اپلیکیشن اندرویدی

براساس آمارهای موجود در دنیا 6.5 میلیارد نفر از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که بازار بزرگی برای کسانی است که می خواهند امکانات و خدمات متنوعی را با ارائه نسخه اپلیکیشن کسب و کار خود ارائه کنند و از سود آن منتفع شوند. یکی از موفق ترین استراتژی های لازم برای ارتباط برقرار کردن با کاربران و مشتریان در حال حاضر استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های تحت موبایل است، که باعث شده نگاه ویژه ای به طراحی اپلیکیشن و البته متناسب با بحث ما طراحی اپلیکیشن اندرویدی انجام شود.
طراحی یک اپ اندرویدی مراحل و برنامه ریزی های متعددی دارد که البته نیاز به تخصص و تسلط در این محیط هست که توسط برنامه نویسان و طراحان برنامه های اندرویدی انجام می شود. از مواردی که باید در طراحی اپلیکیشن اندرویدی به آن دقت شود طراحی رابط کاربری است که در اصل رابط بین کاربر و برنامه شماست و تمام خدمات و محصولات شما در گرو نمایش مناسب در همین رابط کاربری است. طراحی خوب رابط کاربری به طرز چشمگیری می تواند توانایی و قابلیت استفاده بهینه و تجربه کاربری خوب را به مشتریان نهایی شما بهبود و افزایش دهد. در این بین نقش UI در ساخت اپلیکیشن android خیلی مهم است. نحوه تعامل، نمایش اطلاعات مورد نیاز، چگونگی ارتباط با کاربر، در دسترس بودن ابزارهای کاربردی و ... برای برنامه اندرویدی شما بسیار اهمیت دارد و باید به آنها در طراحی اپلیکیشن دقت شود.
پروژه های قابل انجام با اندروید

همانطور که گفته شد برای انجام یک پروژه اندروید باید با طراحی اپلیکیشن آشنا باشید و اصول و قواعد اولیه را اجرا کنید.
پروژه نویسی برای اندروید در حال حاضر به عنوان یک شغل فریلنسری و آزاد کار مورد قبول بوده و پذیرفته شده است ولی اگر با زبان های برنامه نویسی آشنایی ندارید می توانید کلیه ی درخواست های خود را به تیم مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی متخصص ارائه کنید تا بر طبق نیاز های شما پروژه اندروید را انجام دهند.
با استفاده از اندروید می توانید پروژه های متعدد با موضوعات مختلفی را ایجاد کنید که شامل اپلیکیشن های فروشگاهی و محصول محور، برنامه های سرگرمی و بازی، اپ های شبکه های اجتماعی و انجمن، برنامه های عکاسی و فیلم برداری، برنامه های مالی و حسابداری و همچنین برنامه های آموزشی.
توانایی انجام هر کدام از این برنامه ها مطمئنا نیاز به تخصص و تبحر خاص خود برای اجرای کامل و بدون نقص دارد تا اپلیکیشن های ساخته شده از هر جهت بدون عیب و اشکال با شاخصه های مهم و کاربر پسند باشد.
آموزش اندروید و زبان های برنامه نویسی

در حوزه آموزش مطابق با یادگیری هر موضوع آموزشی باید به جزئیات آن دقت شود.  در ابتدا برای فراگیری اندروید نیاز به منبع آموزشی کاملی دارید تا بتوانید به تمام موارد کلی مبحث اندروید آشنا شوید. در این بین می توانید با استفاده از یک کتاب جامع آموزش اندروید را شروع کنید و سپس کار با نرم افزار و زبان های برنامه نویسی مرتبط و مورد نیاز با آن را ادامه دهید.
مطمئنا خیلی از مسائل در حین کار با پروژه اندروید پیش خواهد آمد که نیاز به راهنمای تصویری و مولتی مدیا دارید تا براحتی برنامه را تولید کنید، پس باید به منبع آموزشی مناسبی مانند آموزش های پروژه محور فرادرس مراجعه کنید تا به خوبی با کلیه ی جزئیات اندروید و زبان های برنامه نویسی تحت آن آشنا و مسلط شوید.
دانلود رایگان کتاب فارسی آموزش اندروید

یکی از کتاب های آموزشی اندروید به زبان فارسی را برای شما به صورت رایگان قرار داده ایم. امیدوارم از آن استفاده کنید و برای شما مفید باشد. کتاب آموزش اندروید به زبان فارسی نویسنده آن مهندس افشین رفوآ است. آنچه در کتاب آموزش اندروید می بینید:

    مقدمه ای بر برنامه سازی تحت موبایل برای سیستم عامل اندروید
    نصب محیط برنامه نویسی Android Studio
    تست اپلیکیشن های اندروید بر روی محیط مجازی (ADV) یا دستگاه واقعی
    کامپوننت های (اجزای تشکیل دهنده) نرم افزاری یک اپلیکیشن اندروید
    فایل تنظیمات اندروید (manifest)
    فایل های محتوا (Resources)
    مفهوم view در اندروید – المان ها و ابزارک های رابط کاربری یا UI Widget
    دسترسی به محتوای static و استفاده از آن
    فرایند آماده سازی، عرضه، توزیع و نصب اپلیکیشن (Deployment)

بیان نکات مهم برای شروع یادگیری PHP در این ویدئو قرار داده شده است.

 سفارش انجام پروژه برنامه نویسی اندروید Android

موسسه همیارپروژه با داشتن ده ها مجری متخصص در حوزه انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید آماده است تا پروژه های شما عزیزان را با کیفیتی عالی انجام دهد.جهت سفارش پروژه اندروید با شماره ۰۹۱۲۹۵۴۰۱۲۲ تماس بگیرید و یا به آیدی تلگرامی @fnalk پیام دهید.
برنامه نویسی اندروید

امروزه تقریبا همه کاربران برای رفع نیازهای روزانه خود، از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند. با فراگیر شدن گوشی‌های هوشمند در میان مردم، برنامه نویسی اپلیکیشن‌های کاربردی برای سیستم عامل‌های این دستگاه‌ها به یکی از پردرآمدترین شغل‌ها تبدیل شده است. با توجه به این موضوع، افراد زیادی به یادگیری برنامه نویسی در این زمینه علاقه مند شده اند.

سیستم عامل اندروید طی سال هایی که از تولدش می‌گذرد توانسته است از تمام رقبای خود در این میدان پیشی گیرد. این سیستم عامل به پرکاربردترین و محبوب‌ترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند تبدیل شده است. امروزه اندروید توانسته است بیش از ۷۳ درصد از بازار سیستم عامل‌های گوشی هوشمند را در اختیار خود درآورد. سیستم عامل iOS با کسب حدود ۱۷ درصد از این بازار در حال تعقیب اندروید است. اگر سایر دستگاه‌های همراه مانند تبلت، گجت‌های هوشمند و… را به این آمار اضافه کنیم، اختلاف این دو سیستم عامل بسیار بیشتر خواهد شد. بر این اساس اندروید توانسته است به عنوان فراگیرترین سیستم عامل گوشی‌های هوشمند، تبلت ها، گجت‌ها و… شناخته شود
خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه با زبان برنامه نویسی سالیدیتی

انجام پروژه های برنامه نویسی تجاری

انجام پروژه با زبان برنامه نویسی Racket

انجام پروژه ios
انجام پروژه های تجاری برنامه نویسی اندروید

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


به دلیل اینکه اکثر پروژه های دریافتی سایت همیار پروژه، پروژه های تجاری هستند، ما سعی میکنیم پروژه ها را با قیمت مناسب و به همراه گزارش و آموزش به شما ارائه دهیم تا بتواند آن را یاد بگیرد و ارائه دهد. حتی اگر شما درخواست فیلم آموزشی بدهد، برای او فیلمی آموزشی از نحوه اجرای پروژه های برنامه نویسی اندروید ارائه خواهیم داد.

اندروید همیارپروژه
چرا پروژه های برنامه نویسی اندورید خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ صنعتی مطمئن ترین گزینه برای انجام پروژه اندروید شما عزیزان می باشد. یکبار ما را امتحان کنید!
زمان و کیفیت انجام پروژه برنامه نویسی اندروید به چه صورت خواهد بود؟

انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود. کیفیت در انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.
مراحل انجام پروژه های برنامه نویسی اندروید در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه برنامه نویسی اندروید برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۴۸ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

نمونه پروژه های آماده برنامه نویسی اندروید:

موسسه همیارپروژه تاکنون ده ها پروژه برنامه نویسی اندروید را انجام داده است و برخی از آنها را در سایت بعنوان پروژه آمادهبرنامه نویسی اندروید بارگزاری نموده است که شما عزیزان میتوانید در لینک روبرو آنها را مشاهده نمایید: نمونه پروژه های آماده برنامه نویسی اندروید
نحوه سفارش پروژه برنامه نویسی اندروید:
تم عامل موبایلی است که بسیاری از شرکت های بزرگ تولید کننده موبایل از سیستم عامل برای موبایل های خود استفاده می کنند که گوگل این سیستم عامل را توسعه می دهد ، اندرویدیک سیستم عامل متن باز است که می‌توانید آن را به دلخواه تغییر دهید ، شما می توانید در سیستم عامل اندروید پوسته های مورد نظر خود را بر روی آن پیاده سازی کنید و همچنین می توانید تمامی تغییرات خود را در نرم افزار اندروید استودیو پروژه های اندروید خود را انجام دهید ، شما میتوانید در مجموعه یا پروژه تمامی پروژه های اندروید خود را به متخصصان رایا پروژه بسپارید تا انجام پروژه های اندروید شما را با بهترین کیفیت و در زمانی که تعیین کردید برای شما عزیزان ارسال کنند.

 
برنامه نویسی اندروید چیست ؟

 

سیستم عامل اندروید سیستم عاملی می باشد  که به عنوان یک سیستم عامل اوپن سورس یا متن باز معرفی شده است . این سیستم عامل توسط شرکت گوگل ساخته شده است  و هر سال شرکت گوگل این زبان برنامه نویسی را پیشرفته تر ارائه می دهد .دلیل اوپن سورس و  متن باز بودن این زبان برنامه نویسی این است که توسعه دهندگان و کاربران این زبان در تمام دنیا  بتوانند آن را توسعه دهند و تغییرات مورد نظر را در آن عملی کنند . در حالت کلی  سورس کد بودن زبان برنامه نویسی  اندروید باعث می شود توسعه دهندگان بتوانند بدون گرفتن مجوز و یا خرج هزینه ای به کد های اصلی  زبان برنامه نویسی اندروید دسترسی داشته باشند.

اندروید بر پایه ی هسته لینوکس ساخته شده است. در نتیجه اکثری از امور وکار ها مثل ارتباط بین نرم افزار و سخت افزار و یا مدیریت پردازش داده ها توسط هسته ی لینوکس انجام می شود.

برنامه نویسی اندروید بسیار منعطف است. همین ویژگی انعطاف پذیری باعث شده است که  برنامه نویسان بتوانند به آسانی  این زبان برنامه نویسی را گسترش دهند و هر روز صد ها اپلیکیشن و برنامه  اندرویدی بسازند .

اندروید یک سیستم‌عامل موبایل است که وظیفه برقرار کردن ارتباط بین  سخت‌ افزار گوشی موبایل و ما را دارد. اندروید درواقع مشهور ترین  سیستم ‌عامل برای گوشی‌های دنیا  در حال حاضر می باشد .

 
برنامه نویسی اندروید چگونه به وجود آمد و تاریخچه آن چیست ؟

 

 شرکت گوگل در تاریخ  سال 2005 شرکت کوچکی به نام Android را خرید . این شرکت توسط فردی به نام  اندی رابین (Andrew E. Rubin) با هدف ساختن و گسترش نرم افزارهای موبایل ساخته شد . اندی رابین شرکت اندروید را که در تاریخ  سال 2003 تاسیس کرده بود ، به ازای دریافت  کردن  مبلغ 50 میلیون دلار در اختیار شرکت گوگل قرار داد. ولی کار اندی رابین با گوگل  به اتمام  نرسیده بود، چون  بعد  از واگذاری این شرکت به گوگل به درجه و مقام  معاونت مدیریت فنی گوگل انتخاب شد .

سپس  در شرکت گوگل وظیفه مدیریت  کردن پروژه اندروید  را به اندی رابین واگذار کردند . شاید در آن زمان اندی  رابین این فکر را  نمی‌کرد که اندروید به یکی از بزرگ ترین سیستم‌ عامل‌ های دنیا تبدیل شود. صحبت ها و افکار  درباره هدف گوگل برای ورود به بازار ارتباطات تلفن همراه از تاریخ  سال 2006 ادامه داشت تا بالاخره در سال 2008 اولین  نسخه سیستم عامل اندروید توسط این شرکت معرفی  شد. نخستین تلفن همراه که از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کرد، با اسم HTC Dream به بازار معرفی و پخش شد.

 

این نسخه اندروید از اکثر امکانات پیش فرض که در حال حاضر در گوشی‌های هوشمند دیده  می‌شود، پشتیبانی نمی‌کرد.

 

در  تاریخ سال 2009 گوگل برنامه فشرده ای را برای آپدیت و بروزرسانی اندروید پیش بینی کرده  بود. در ادامه  این تصمیم، در همان سال اندروید 4 مرتبه  مورد بروزرسانی و آپدیت  قرار گرفت و ورژن های بهتری را  انتشار داد . آخرین ورژن  ارائه شده از اندروید در  تاریخ سال 2009،  با نام شیرینی خامه ای (Eclair)  اسم گذاری شد. بعد از آن  در طی سال‌های 2010 تا 2013 آپدیت‌های دیگری مانند  Froyo، Gingerbread، Honeycomb،Jelly Bean ،Ice Cream Sandwich  ارائه شد. با انتشار این نسخه ‌ها امکانات فراوانی  به سیستم عامل اندروید اضافه شد که می‌توان به بهتر شدن کلرکرد وعملکرد آن، پشتیبانی از قابلیت چند لمسی، موقعیت یابی و مسیریابی زنده، فناوری NFC و… اشاره نمود .

شرکت گوگل بعد  از انتشار  چهارمین نسخه از اندروید تصمیم گرفت که سالانه تنها  فقط یک نسخه از اندروید را منتشر کند و در طی همان  سال به بهتر کردن  عملکرد و رفع کردن  باگ ‌های آن بپردازد. از تاریخ  سال ۲۰۰۹ ورژن های گوناگون  سیستم عامل اندروید، بر طبق اسم یک شیرینی یا شکلات پخش و منتشر می‌ شوند. نخستین بار مدیر پروژه اندروید، پیشنهاد اسم‌ گذاری نسخه‌‌ ها و ورژن های این سیستم عامل را بر طبق نام‌ های شیرینی مطرح کرد و ایده اش مورد حمایت قرار گرفت. سپس در تاریخ سال ۲۰۱۳ توسعه‌ دهندگان  

 

سیستم عامل اندروید اعلام کردند که با شرکت Nestle همکاری خواهند داشت . به همین علت  ورژن  4.4 اندروید را طبق اسم یکی از برند های مشهور شکلات این شرکت، کیت‌ کت نام گذاری کردند .

 

بعد از آن در تاریخ سال 2014 با انتشار سیستم عامل  اندروید 5، این سیستم عامل محبوب از ویژگی  پیاده سازی بر روی تلویزیون ها، گجت‌ های هوشمند و. . .  پشتیبانی کرد. رئیس قسمت توسعه اندروید از این بروزرسانی تحت عنوان بزرگ ‌‌ترین بروزرسانی اندروید نام برد . چون  قلمرو این سیستم عامل دیگر محدود به استفاده در تلفن های هوشمند نمی‌ شد. اندروید با انتشار این ورژن  توانست دامنه کاربرد هایش را بزرگ تر کند و به یک سیستم عامل همه جانبه  تبدیل شود. همچنین در اندروید 5 سبک نوینی از رابط کاربری به نام متریال دیزاین (Material Design) طراحی و پیاده سازی  شد که مورد توجه و حمایت فراوانی قرار گرفت .
برخی ازکاربرد های  برنامه نویسی اندروید در زمینه های مختلف
سفارش پروژه های اندروید - رایا پروژه

سفارش پروژه های اندروید

طراحی اپلیکیشین ها

طراحی برنامه ها و نرم افزار ها

 
برخی از فرمت های پشتیبانی شده برنامه نویسی اندروید  چیست  ؟

 

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com


اندروید در حالت پیش‌فرض فایل‌های mp3, aac , ogg , amr , midi , mpeg4 , wav , bmp , gif , png , jpg را پشتیبانی می‌کند. اندروید Adobe Flash را هم  نیز پخش می‌کند و می‌تواند فایل‌های GIF متحرک را با حرکت نمایش دهد . برای پخش کردن فایل‌های جریان دار مثل صوت و فیلم  نیز می‌توان از تگ ویدئو html۵ و همچنین تکنولوژی Adobe Flash Streaming استفاده کرد . در ورژن های  جدید ، موتور جاوا اسکریپت مرورگر کروم که سرعت بسیار زیادی در اجرا کردن کدهای جاوا اسکریپت دارد به مرورگر اندروید متصل شده‌است.  سیستم عامل اندروید میتواند  کدهای HTML۵ را هم  پشتیبانی می‌کند.
چه کسانی و چه رشته هایی از برنامه نویسی اندروید میتوانند استفاده کنند ؟

 

مهندسین رشته کامپیوتر

طراحان وب سایت ها

طراحان نرم افزار

برنامه نویسان

کد نویسان



:: موضوعات مرتبط: new android , ,
:: بازدید از این مطلب : 135

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: